Pujada al Farell 2012

Es va disputar l’última prova del campionat català de muntanya 2012, la XVI Pujada al Farell. Amb gran afluència de públic i amb un dia molt fred però assolellat, es donava a primera hora del Diumenge el tret de sortida a uns entrenaments lliures (únics en aquesta pujada al transcórrer paral·lela a una altra carretera amb mateix origen i final, fet que donava dinamisme a la prova ja que la caravana de pilots no havia de tornar per la carretera de la cursa), seguits de dues mànigues d’entrenaments oficials i finalment dues mànigues de cursa.
Bona inscripció amb 38 pilots a la graella, tot i que van faltar alguns dels animadors del campionat, potser per tenir el títol ja a la butxaca.

Ferran Pujol, el més ràpid

Bonica lluita entre els dos primers classificats scratch, Ferran Pujol i Francesc Munné (aquest últim cada vegada mes acoblat al seu Demon Car), decantant la victòria final per al primer per unes escasses 622 mil·lèsimes. Tercer, el sempre espectacular, Santi Guitart amb idèntica muntura dels seus predecessors.

Pel que fa a Turismes poc per explicar, Joan Salvans i el seu poderós BMW va aconseguir guanyar la categoria per davant del Renault 5 GT Turbo de Oscar Oviedo i del Renault Clio Cup de Christian Sifres, encara que aquests dos últims van protagonitzar una bonica lluita entre ells. El grup N va anar a parar una altra vegada a les mans de Toni Arrufat i el seu Seat Leon TFSI, res va poder fer August Navarro i el seu potent Subaru Impreza STI quedant-se a dos segons del guanyador, tercer, més endarrerit, Felip San Andres i el seu Renault Clio Ragnotti .
Joan Carres, únic participant del Trofeu Propulsió, no va defraudar i va fer unes ascensions molt espectaculars, que el públic va agrair. En històrics Lluís Palou i el seu afinadíssim Ford Escort es van imposar per davant de Claude Darné i el seu bonic Renault Alpine 1.8. En A2, Xevi Marin (Hyundai Getz) es va classificar per davant de Ramon Rosell i el seu Renault Clio Cup.

La regularitat per Alfons Navarro

El pilot del Fiat Uno Turbo es va adjudicar la victòria en aquesta prova, la qual cosa li ha permès aconseguir el títol de pilot més “regular” de la muntanya catalana, segon es va classificar Xavier Codina i tercer Vicenç López, tots dos amb idèntica muntura, els entranyables Seat 127.903 cc.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s