Pujada Guardiola Cerdanyola 2012

La tercera cita puntuable per al Català de Muntanya es disputava en una típica carretera de port de muntanya del Pre-Pirineu Català, plena de forquilles enllaçades per llargues rectes, molt espectacular per al gran públic assistent.
Ben organitzat per l’escuderia Amics del Motor d’Avià es disputava aquesta primera edició de la pujada, que de ben segur es repetirà en propers anys.
La llista d’inscrits era un xic justa, amb només 29 vehicles a la línia de sortida, i és que la proximitat amb l’anterior prova puntuable i l’actual crisi fa que més d’un participant hagi de “saltar-se” alguna carrera.
Entre els participants no van faltar els principals favorits en cada categoria que es van esforçar al màxim en cada ascensió, delectant-nos un bon espectacle que no va deixar ningú indiferent.

Dani Solà s’imposa

El pilot mundialista fa valer tot el seu saber i es va imposar, per mes d’un segon, en aquesta primera edició de la pujada a Guardiola.
El defensor del títol, Sergi Panella (Silver Car), no va poder fer res per evitar el triomf de Solà (Demon Car), i es va classificar segon. En tercera posició es va classificar Ferran Pujol (Demon Car), el pilot del RACC es mostra cada vegada mes acoblat a la seva muntura. Quart, una mica mes endarrerit, Ramon Plaus (Speed Car) i cinquè Francesc Munné (Demon car) que segueix amb el seu acoblament a la seva nova màquina. Eduard Camps (Fórmula Renault), sisè al final, es va dedicar a donar espectacle, sabent que no pot arribar als bòlids amb motor de motocicleta.

Entre els turismes poca història, Gerard De La Casa es mostra imbatible amb el seu Seat Cordoba WRC i res pot fer Joan Salvans (BMW M3) per evitar la victòria del pilot andorrà. Tercer, Jesus Borrellas (Mitsubishi), amb una espectacular conducció, aconseguint, a més, guanyar el grup N.
Josep Solà reapareixia amb el seu Ford Sierra Cosworth i guanyava la classificació d’Històrics per davant del pilot andorrà Claude Darné (Renault Alpine). Una vegada mes un únic participant de la categoria GT, Josep Trasserra (Porsche GT3). En el grup FX bonica lluita entre Christian Sifres (Renault Clio Sport) i Santi Vega (Citroën AX Maxi), sent el triomf de la categoria per al primer per 1,5 segons. Ramon Rosell (Renault Clio Cup) s’imposava un cop mes en la categoria A2 per davant del Hyundai Getz CRDI de Xevi Marin. El trofeu propulsió va anar a parar a mans de Joan Carres (BMW 320), a destacar l’accident de Sergi Morilla a la primera pujada de carrera i a escassos 500 metres de la sortida en plena recta, en no controlar un excés de sobreviratge a la sortida del primer revolt, per sort no hi va haver ferits (ja que la zona estava molt plena de públic). En Regularitat Sport triomf per Vicenç López i el seu petit 127, per davant de l’actual líder del campionat Alfons Navarro (Fiat Uno Tb.).

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s