Pujada Sant Feliu de Codines 2012

Tret de sortida al Campionat de Catalunya de Muntanya 2012 amb la disputa de la 40a edició de la ja clàssica Pujada a Sant Feliu de Codines.

Com és habitual es va utilitzar el mateix traçat de “tota la vida” amb sortida a la població de Riells i arribada a escassos metres del carrer principal de Sant feliu de Codines, de fet i a manera de curiositat dir que els vehicles transcorren pel poble quan acaben les ascensions per arribar a un carrer que serveix d’improvisat aparcament.

Ben organitzat per l’Escuderia Vall del Tenes, amb la inestimable col·laboració dels amics del Motor Club Sabadell (el mateix president del MCS estava fent tasques de control en un dels revolts) i sota un sol de ple estiu, amb moltíssim públic, assistim a una bonica jornada de carreres, amb molt espectacle i emoció, tot i que la llista d’inscrits no era molt extensa, amb 40 participants a la línia de sortida, aquests no han defraudat.

Si bé eren 6 els CM i fórmules inscrits, només 3 han pres la sortida, sent la victòria per al pilot del RACC Motorsport Ferran Pujol amb Demon Car qui s’ha imposat per una mica mes de 2 segons a Francesc Munné i el seu recent adquirit Demon Car.
Per la tercera plaça bonica la lluita entre Gerard de la Casa (Seat Cordoba WRC) i Joan Salvans (BMW M3), que al final ha anat a parar al pilot andorrà per unes escasses 675 mil·lèsimes, demostrant el atapeït de la classificació entre els turismes. Ja una mica mes retardat Carles Palou (Renault Clio R3) ha aconseguit l’últim esglaó del pòdium de turismes i guanyar el grup FX.

Toni Arrufat amb un Seat Leon TFSI s’ha adjudicat el grup N per davant de Toni Gibert amb un Renault Clio RS. En quant al Grup A2, Xevi Marin (Hyundai Getz), ha superat al veterà pilot Ramon Rosell (Renault Clio CUP) per mes de 2 segons. Lluís Palou amb un impecable Ford Escort RS 1.8 i una conducció d’allò més agressiva i eficaç s’ha enfilat a la primera posició dels vehicles històrics després d’una bonica baralla amb Claude Darné (Renault Alpine 1.8) que finalment ha estat segon.

Menció a part es mereixen els pilots del recent creat, ara sí oficial, Trofeu propulsió, Sergi Morilla (BMW M3) i Angel Padilla (Ford Sierra Cosworth), amb una conducció d’allò més espectacular que ha encantat al públic assistent, amb tot tipus de derrapatges. Per fi la Federació, i davant diverses pressions de pilots, s’ha decidit a organitzar de manera oficial el campionat reservat a vehicles de tracció posterior, mes val tard que mai, posant-se al nivell d’altres federacions autonòmiques que ja fa anys, i inspirant-se en la nostra idea de 2004 i 2005, ja s’organitzen. Veurem si aquest és el primer pas cap a un canvi en la gestió que tant esperem els aficionats.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s